Dag 8 – Två saker jag längtar efter.

Hmm... alltså svårt det där har säkert 10 saker jag längtar efter. Men skriver 3 saker haha :)

Sak 1 - Påsklovet, fyller år (visst bara 19 men ändå födelsedag), sen om Ullared är öppet den 18e så ska jag, älskling och jennifer ner dit. Skulle vart med Evelina men hon jobbar tror jag det var. 

Sak 2 - 17e april (även detta på påsklovet) då kommer min älskade mormor och min älskade morfar hem från Spanien. GAAAH längtar ihjäl mig! 

Sak 3 - Som jag nog längtar mest till.. kan någon lista ut? 65 dagar kvar... imorgon 64! Självklart pratar jag om STUDENTEN 2014!!!! Lika mycket som jag längtar så känner jag mig fett stressad.. Men jag klarar detta! 

 
0 Kommentarer till "Dag 8 – Två saker jag längtar efter."

LÅt mig veta vad du tycker♥:

What´s your name?
Ska jag komma ihåg dig?♥
Mejl? Bara jag som ser ♥

Vad heter din blogg? ;)

Vad har du på hjärtat? ♥:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!