God natt bloggish!

Har precis duschat och ligger och lyssnar på låtar i från "Frozen" helt underbart mysig film ♥ Dock har jag tröttnat lite på filmen sett den tvär många gånger. Men låtarna tröttnar jag knappt på haha (a)

Efter skolan hängde jag med Jennifer för att pierca kinden, sen kollade vi lite i affärer och träffade Lisa och Lina, fortsatte kolla i affärer och tog även kort med han Gurkan från BB :) 
Sen har jag inte gjort så mycket utan mer tagit det lugnt. 

Vad som händer i veckan innan helgen då? Jo det blir att råplugga de 5 uppgifterna jag har kvar så jag inte blir så stressad, har ju det där jävla gymansiearbetet också! Tusan vad stressad jag blir.. 
Sen imorgon ska jag verkligen städa rummet det är verkligen ett måste, det ser ut som ett fucking bombnedslag! 

Jaja, nu ska jag skriva Dag saken och sen ska jag sova :) Vi hörs imorgon! 
 
0 Kommentarer till "God natt bloggish!"

LÅt mig veta vad du tycker♥:

What´s your name?
Ska jag komma ihåg dig?♥
Mejl? Bara jag som ser ♥

Vad heter din blogg? ;)

Vad har du på hjärtat? ♥:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!