sorry

för uppdateringen men kände för en liten paus + att jag inte suttit mycket framför datorn!
Vi har inte gjort alls mycket, vi har mest chillat framför tv haha, men ibland behövs såna helger också! 
Idag har jag i alla fall solat :D Tänkte få igång det innan studenten så man är fin och sånt :) Sen har jag även fått mitt hår toppat och uppklippt så det hinner växa ut fint!

Shit vad jag känner att allt kretsar till studenten just nu, men det blir väl lätt så när man längtar? 
I alla fall, ska se klart på TRUST, en riktigt sevärd film som jag tycker alla ska se! 
Men sov gott så hörs vi imorgon!
 
 
 
 
0 Kommentarer till "sorry"

LÅt mig veta vad du tycker♥:

What´s your name?
Ska jag komma ihåg dig?♥
Mejl? Bara jag som ser ♥

Vad heter din blogg? ;)

Vad har du på hjärtat? ♥:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!