sorry

men har inte alls tänkt på bloggen idag haha, lite synd :p

Ni har ju inte missat så mycket kan jag ju inte påstå, skolan, passat hunden och plockat upp lite i rummet, även duschat. Så har inte hänt så mycket :/
Däremot har klänningen skickats så hoppas jag bara att den inte kommer i helgen med tanke på att jag inte är hemma i helgen :p så den får gärna vänta tills på måndag! 

Imorgon drar jag till min kärlek för att spendera helgen där♥ Vad som händer i helgen vet jag inte men det märker vi ju, kommer försöka hålla bloggen någorlunda uppdaterad i alla fall!
Men men, tänkte bara skriva lite kort innan jag går och lägger mig ;) Så god natt!
 
0 Kommentarer till "sorry"

LÅt mig veta vad du tycker♥:

What´s your name?
Ska jag komma ihåg dig?♥
Mejl? Bara jag som ser ♥

Vad heter din blogg? ;)

Vad har du på hjärtat? ♥:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!