2 – En person som betyder mycket för mig.

hmm.. detta blir svårt! Har väldigt många som betyder mycket för mig. Men tar och berättar kort om 4 personer höhö!


- Mamma
Självklart betyder min mamma VÄLDIGT mycket för mig. Som alltid finns där och ja.. kan inte beskriva min kärlek till mamma, det är svårt att sätta ord på hur mycket hon faktiskt betyder för mig! Hon är allt och lite till. 

- Mormor&Morfar
Även dom betyder VÄLDIGT mycket för mig. Dom har funnits där för både mamma och mig under hela mitt liv. 
Kan heller inte här sätta ord på hur mycket dom betyder men kan ju säga att dom betyder mycket. 

- Rasmus
Min största kärlek, klart att han betyder mycket för mig, han har fått mig att inse väldigt mycket. Han är i mina ögon perfekt. Absolut bästa pojkvännen ever!

- Evelina
Min absoluta bästa vän. Det spelar ingen roll hur sent klockan är jag vet att hon alltid finns för mig, och jag samma för henne. Underbara vän!

Sen finns det självklart en massa mer underbara männsikor och ni vet vilka det är och ni är underbara också! ♥

0 Kommentarer till "2 – En person som betyder mycket för mig."

LÅt mig veta vad du tycker♥:

What´s your name?
Ska jag komma ihåg dig?♥
Mejl? Bara jag som ser ♥

Vad heter din blogg? ;)

Vad har du på hjärtat? ♥:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!