FÖRLÅT

Glömde helt bort bloggen igår haha :(
30 dagarsutmaningen då, idag blir det dag 2, imorgon dag 3! Så vi hoppar över igår haha!
Men igår hände inte så mycket, var riktigt jävla trött (kan vara därför jag glömde bloggen) höhö! 

Idag var det skolan och efter det drog jag mot stallet för att hjälpa till lite. Ingen ridning idag (pga ryggen) Men imorgon blir det en utritt! :)
Nu ska jag nana imorgon är det friluftsdag. Haha jag ska åka skridskor! 
Det blir även en flöt dag, men det gör ju inget ska ju både åka skridskor och rida så det jämnar ut sig :)
Men nu ska jag inte babbla utan lägga ut dag 2 saken, 
vi hörs imorgon hejdooo!
 
0 Kommentarer till "FÖRLÅT"

LÅt mig veta vad du tycker♥:

What´s your name?
Ska jag komma ihåg dig?♥
Mejl? Bara jag som ser ♥

Vad heter din blogg? ;)

Vad har du på hjärtat? ♥:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!