Sorry...

men har än en gång glömt bloggen totalt :( förlååt!
Men är hemma nu och ska läsa lite bloggar, börjar där jag "slutade" med bloggutamningen. Tänkte skriva om min helg då.

Fredag: Först en tråkig skoldag, men drog efter skolan till min underbara! Vi tog det mest lugnt och mös!
Lördag: Gjorde inte alls mycket, var hemma hos han och kollade på film..
Söndag: Åt frukost på Café Skåne och sen drog vi och solade ( UNDERBART ) och sen åkte jag typ hem.

Skulle städat ikväll, men har inte gjort det haha, så får göra det imorgon när jag vaknar innan Emelie kommer hit :) Kanske även ska på gymnasie"fest" där jeppe&jeppe kommer och även Emelie och Linnea från PH!! Men inte säkert. 

Men ska göra utmaningen för idag och sen ska jag sova, så vi hörs imorgon helt enkelt! 
 
0 Kommentarer till "Sorry..."

LÅt mig veta vad du tycker♥:

What´s your name?
Ska jag komma ihåg dig?♥
Mejl? Bara jag som ser ♥

Vad heter din blogg? ;)

Vad har du på hjärtat? ♥:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!