Bloggutmaning 30 dagaaaar

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min dag
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Mina intressen
Dag 05 – Mina syskon
Dag 06 – Om tio år
Dag 07 – Något jag vill ha
Dag 08 – Ett ögonblick
Dag 09 – Hit vill jag resa
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Det här åt jag idag
Dag 12 – Hiss & Diss
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad är kärlek?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Det här ogillar jag
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Ett annat ögonblick
Dag 21 – Den här månaden
Dag 22 – Något du inte visste
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Något jag inte klarar mig utan
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – En låt som gör mig glad
Dag 30 – Ett sista ögonblick
 
Let´s go börjar imorgon! ♥
0 Kommentarer till "Bloggutmaning 30 dagaaaar"

LÅt mig veta vad du tycker♥:

What´s your name?
Ska jag komma ihåg dig?♥
Mejl? Bara jag som ser ♥

Vad heter din blogg? ;)

Vad har du på hjärtat? ♥:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!