haft helg paus

kanske ni kommer märka att mina helger kanske blir dålig uppdatering, men detta beror på att jag vill umgås med min älskling, men ska bli bättre på detta :)
Min helg då, var rolig och tröttsam haha.

Fredag - Vi sov hos jennifer, eller sov o sov haha, somnade kanske kvart i 5, men kul hade vi! Mycket skratt och mycket spelande ( GTA )

Lördag - Vaknade väl runt 1 och gick upp och njöt i solen, tills mamma hämtade upp oss, kvällen var lugn och mysig. 

Idag - stressig fast ändå inte haha, vaknade runt halv 10 för att älskling åkte halv 11 :( Hans brors tjej var tvungen att ha sitt fkort innan 2 så var bara att gå upp :( Så nu har jag och mamma vart och tvättad bilen så nu är den fin, fick även ett par harem byxor, visar bild sen, skojar inte vad sköna dom är, haha känns typ inte att man har byxor på sig! 

Vad som händer nu vet jag faktiskt inte, men ska la bara vila, ganska trött. 
Hoppas ni inte har glömt att ställa fram klockan 1 timme ;) Gött att sommarn är påväg med långa ljusa kvällar♥
Vi hörs senare!
 
0 Kommentarer till "haft helg paus"

LÅt mig veta vad du tycker♥:

What´s your name?
Ska jag komma ihåg dig?♥
Mejl? Bara jag som ser ♥

Vad heter din blogg? ;)

Vad har du på hjärtat? ♥:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!