Bakfull?

Inte jag! Hoppas ni inte mår för jävligt ;) 
Gårdagen var vääldigt lungt, åt lite midsommarmat, men i mitt fall då jag inte äter sill, blev det kyckling ris och bea.. Gott var det! 

Idag är det dåligt väder här i Götet så blir en innedag och bara ta det lugnt. 
I veckan blir det lite mellan lungt och helspäckat. 
Ska söka jobb, träffa kompisar iaf Elin och Jennifer sen får vi väl se, sen en dag ska man ta sig en shoppingrunda på sommarrean för att se om man hittar något!

Imorgon när jag är hemma ( om jag ska hem imorgon vet inte riktigt ) men då ska jag ladda upp med student inlägg och något annat roligt, ge mig lite tips? :) 
Sen ska jag nog börja med sån 30 dagars och faktiskt avsluta den denna gången ;)
Vi hörs senare!
Fina Elin & jaag!♥


0 Kommentarer till "Bakfull?"

LÅt mig veta vad du tycker♥:

What´s your name?
Ska jag komma ihåg dig?♥
Mejl? Bara jag som ser ♥

Vad heter din blogg? ;)

Vad har du på hjärtat? ♥:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!