Nystart!

Nu kör vi igång en nystart här på bloggen! 
Ni kanske kommer ihåg blogglistan jag startade hann komma till dag 5 höhö, men startar där jag slutade såklart. 

Sen tänkte jag börja köra på ett åsiktsinlägg varje vecka, eller kanske mer än det! Om ni även vill ha videoblogg så kan jag köra på det också, kommentera allt ni kan tänka er för att hjälpa lilla mig.
Så nu kör vi!

Börjar med ett tråkigt inlägg om dagen då höhö..
Har vart i skolan (självklart), har känt mig lite halvkrasslig de senaste dagarna så har inte fått så mycket gjort, men ska ligga i det sista, det är ju endast 73 dagar kvar till studenten!
I alla fall, efter skolan åkte jag hem och chillade, orkade inte så mycket mera.

Planerna för imorgon blir att STÄDA höhö! 
Men ska sluta babbla på så kommentera hur ni vill att bloggen ska se ut så fixar jag :) 
Vi hörs!
sommar <3


0 Kommentarer till "Nystart!"

LÅt mig veta vad du tycker♥:

What´s your name?
Ska jag komma ihåg dig?♥
Mejl? Bara jag som ser ♥

Vad heter din blogg? ;)

Vad har du på hjärtat? ♥:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!