trött och sliten!

Åkt skridskor typ halva dagen, med en lite paus för lunch, fett jobbigt och väldigt ont i ryggen, men fan vad kul det var att åka igen! Ångrar att jag ens slutade, tänk vad långt jag hade kommit liksom!
Aja, efter det hade jag redan lite ont i kroppen, men sen drog jag till stallet för att rida (som tur var 1 häst), älskar verkligen känslan av att sitta på en hästrygg, underbart! 

Efter det åkte jag hem och åt lite, sen drog jag direkt för att köpa presenter till mamsen som fyller på fredag ♥
Och nu ligger jag i sängen och tom. inte ens kommer orka se på PH finalen. Men funderar nästa på att göra det ändå, måste ju se annars spoilar ju alla andra det, det vill jag ju verkligen inte! Så får nog stå ut ändå. 
Lite tråkigt att det är slut redan, men rätt gött ändå kan man lägga sig och slappa i sängen utan tv höhö (A) 

Men ska lägga mig nu iaf, glömde helt av att ta kort idag men kanske lägger skolan ut några så kan ju visa då haha, sov gott så hörs vi imorgon! 
Sommar 2013, bästa sommaren! ♥
0 Kommentarer till "trött och sliten!"

LÅt mig veta vad du tycker♥:

What´s your name?
Ska jag komma ihåg dig?♥
Mejl? Bara jag som ser ♥

Vad heter din blogg? ;)

Vad har du på hjärtat? ♥:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!